1. Prelucrarea informatiei spre distribuire prin: = corectarea ofertei conform cerintelor si posibilitatilor pietei: prin analize de piata, (info mai jos), consultare, adaugare alte posibilitati de achitare, elemente
flexibile: achitare in rate, in valuta, posibilitatea de schimb, arenda, vindere pe bucati, plata prin serviciu ...
= adaugarea elemente (separat): de Content Marketing, de marire a observabilitatii, SEO, caractere ASCII si Unicode, ...
= creare redirectionari catre oferta publicata: de pe retelele sociale, de pe alte situri, de pe situl nostru, forumuri;
redirectionari ale linkurilor; ale contactelor; ale elementelor media ...
= adaptarea elementelor media la cerintele mediilor de distribuire a publicitatii: adaptare imagini (reformatare, redimensionare, simplificare, adaugare elemente
absente si suplimentare, adaptare pentru indexarea motoarelor de cautare (google, mail.ru, yandex, yahoo, ask, ...), codare linkuri, includere contacte, ...
= adaptarea dimensiunii textului conform mediului de distribuire a publicitatii (redimensionare text, eleminarea elementelor interzise, modificare continut, ...
= alte actiuni de pregatire oferta: metode confidentiale +ADS, altele considerate necesare sau la solicitare (traducere, creare variante, modificare conform cerintelor
utilizatorului, alte elemente suplimentare din cele enumerate mai sus sau conform initiativei clientului, ...
2. Distribuirea propriu-zisa
Pe retelele sociale: facebook, OK, Vk, Google, ...